Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Folk som gärna vill läsa Lova

Lite överallt på nätet hittar man folk som inskaffat min bok på ett eller annat sätt och nu ser fram emot att läsa. Det är roligt läskigt och en stor del av hela den här skrivargrejen. Att man biter lite på naglarna medan man tror att de öppnar pärmarna och försjunker ned i mitt hittepå. Läser om Chris och kanske blir lika förtjust som jag. Följer med i deras kärlekshistoria och håller tummarna för att det ska gå vägen.

Jag kan inget annat än hoppas på att läsarna nu gillar OCH skriver om det på sina bloggar. OMG! Ja, nervpirrande jobb det här. Författarlivet med basker på huvudet och kulturkofta är ett minne blott. Det är alldeles för varmt…

Här hittade jag en bild. Här är en annan. Den här har ni redan fått med er, men varför inte en gång till.

Hittar ni annat? Länka gärna så jag får se. Gott som ont, roligt som tråkigt. Jag har sett det mesta och säkert bara hört en bråkdel. Hjälp mig fylla på min sidoflik ”Sagt om Lova”.

Single Post Navigation

Lämna en kommentar