Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

För alla er som är kvar på Bokmässan

Detta har jag hunnit idag:
1. Vaknat utan huvudvärk
2. Städat alla barnens rum
3. Slängt/skänkt bort alla (nästan) barnens leksaker
4. Möblerat om hos Lilleman
5. Grävt fram en större säng till Lilleman samt satt ut spjälsäng till försäljning
6. Tvättat tre maskiner
7. Lagt ut torktumlare till försäljning
8. Ordnat med mat för veckan
9. Inte duschat. Än..
Jag sade inte att det roligt. Inte särskilt glammugt. Bara effektivt och härdande. Ni har med säkerhet väldigt mycket roligare.
Fast det är rent hos mig.. Nu, duschen!

Single Post Navigation

2 thoughts on “För alla er som är kvar på Bokmässan

  1. Jag har mest åkt i bil idag, ungefär lika glammigt. När jag ser bilder från dagens bokmässa känner jag ändå att jag gjorde rätt beslut, det var precis så det inte var för mycket folk igår eftermiddag.

    Kul att se dig igen, även om det i stort sett var det enda vi gjorde, såg varandra alltså 🙂 men det är ju så mycket man ska hinna på så kort tid.

    • Folk var det mycket av…. Det surrar fortfarande i mitt huvud..
      Ja, kul att ses! Egentligen borde man ordna sitt egna mingel utan annat än prat och rödvin så man verkligen hinner ses. Och prata skriv, skriv, skriva!

Kommentera

