Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Håll tummarna för bokmässan!

I denna sekund befinner jag mig i luften på väg från Barcelona till Sverige. Där ska jag byta flyg och bege mig mot en 24-timmarstripp till Bokmässan.

Jag har aldrig varit på Bokmässan men har alltid velat åka. Nu har jag chansen. Och ska dessutom få ha ett litet event tillsammans med de eminenta kollegorna från Debutantbloggen.

Håll nu alla tummarna för att jag hinner med min flight. Håll alla tummar ni bara har! Tack!

Ses vi i vimlet?

Single Post Navigation

Kommentera

