Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Kommentarerna strömmar in

Detta uttalande låg i min inbox häromdagen. Jag ler så huvudet nästan rämnar.

”Vilken underbar bok, längtar redan efter nästa.! Så härligt med karaktärer som känns äkta och inte konstlat perfekta. Jag har både fnittrat åt dialogerna och känt igen mig  i Lova.”

Naturligtvis blir jag supernyfiken på vad exakt det är som hon känner igen sig i hos Lova. Måste nästan starta upp en bokcirkel runt boken för att kunna ställa direkta frågor. Vad tror ni om det?

Single Post Navigation

Kommentera

