Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Ny blogg under konstruktion

Jag gjorde som jag egentligen borde gjort för länge sedan, skapade mig en blogg med mitt eget namn.

Inom någon slags framtid kommer denna blogg således gå i graven för att ersättas med evaludvigsen.wordpress.com. Jag säger någon slags framtid eftersom jag stöp på själva designen. Hur man får till bloggar man läser, sidoflikar, widgets – vad är det? osv. Jag borde egentligen veta eftersom jag en gång gjorde en profil på denna blogg men när jag tänker efter är det nog väldigt mycket tack vare en väldigt aktiv person. Typ samma person som såg till 1. att jag fick mig en blogg in the first place (typ registrerade och sände mig inloggningsuppgifterna) samt 2. läste igenom hela Lova och kom med värdefulla kommentarer. Värdefulla och skarpa. Precis sådan är hon.

Nu skulle jag önska att hon tog tag i min nya blogg också. Och ”Här och nu”. Är det för mycket begärt?

När hon har gjort det lovar jag lansera hemsidan så snart som bara möjligt.

Single Post Navigation

6 thoughts on “Ny blogg under konstruktion

  1. Det ska bli kul att fortsätta följa dig där när du väl lägger upp den. 🙂

    • När jag väl får till den. Bakgrunden är jag dock väldigt nöjd med. En bild från vårt sommarhus i DK med utsikt över havet i solnedgång samt datorn full med redigering på ”Här och nu”. Så som livet som författare kan vara. Ibland…

  2. Haha, maila lösenordet så fixar jag det ikväll.

  3. Men – du behöver väl inte begrava den här bloggen … det går väl att ha den kvar? Jag har min gamla kvar – går in dit ibland när jag vill ha en nostalgiboost.

    • Ja, bloggen får vara kvar men jag kan bara rodda med en. Nu har jag lyckats skaffa mig teknisk hjälp så förhoppningsvis ska det inte dröja allt för länge innan min helt egna blogg är stapplad på benen.

Kommentera

