Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Lova på storbildskärm

Var på Gränby för att handla med kidzen igår. Som av en händelse gick jag in på Akademibokhandeln. Mest för att de har så fina böcker där. Inte alls för att kolla hur många ex av just min Lova som var kvar för jag är, som redan nämnt, ingen listknarkare (men om ni undrar så var det ex tagna..).

”Mamma, mamma. Du är på teve!”

Lilla Hjärtat var klart upphetsad. Så där så hela Akademibokhandeln hörde det. Jag vänder mig om och ser åt det håll han pekar. Ser bara Björn Hellberg. Inget fel i honom, men så där skäggig är inte jag. Inte ens under långa lata sommardagar på landet.

”Nu måste vi stå här. Det kommer snart igen”, deklarerar Lilla Hjärtat. Klart vi står kvar. Vem vill göra honom ledsen?

Och där kom vi. Efter cirka tio minuter reklam om andra böcker och sommarerbjudande. Min bok, min Lova på storbildskärm. Hade jag varit lite modigare hade jag tagit bild på skärmen.

Inte för att så många lade märke till det men det var mäktigt. Jag kom före Björn Hellberg (eller om jag kom sist på slingan, man kan se det på så många olika sätt).

Signering i Gränby Akademibokhandel (Uppsala denna gång) lördagen den 31 augusti mellan 12-15. Dit kommer du väl?

Single Post Navigation

Kommentera

