Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Signering inbokat. Du kommer väl?

Så här fint blir det när Akademibokhandeln är inblandad. Du kommer väl?

Om du vill hålla koll på mina signeringstillfällen är det bara att surfa in på Frank Förlag där både jag och de andra förlagskollegornas tillfällen är fint listade. Väldigt behändigt nu när alla håller på att planera semestern som bäst.

Som sagt, Östersund den 13 juli är det närmaste tillfället. I tiden alltså, det är ju onekligen en bit att åka… Från Studentstaden alltså. Inte om man bor på, tex, Frösön. Eller Krokom. Inte ens Hammarstrand. Alla de personerna har ingen som helst ursäkt för att inte komma in och träffa mig.

Vad ska man ha på sig?

Single Post Navigation

2 thoughts on “Signering inbokat. Du kommer väl?

  1. Jag föreslår att du har kläder på dig.
    Och hur mycket jag än gillar dig så räcker inte min kärlek ända upp till Östersund. Men ett stort lycka till vill jag ändå skicka med – du kommer att ta dem med storm! 🙂

    • Kläder är bra men så otroligt konservativt. Tror du det drar till sig publik. Jag måste nog stå ut mer än så. Köttklänning?
      Jag gillar dig också och kan nog svänga förbi Ljusdal vad det lider… 🙂 Not… maybe… We´ll see…

Kommentera

