Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Sommarlov!

Om ni tycker att det är otroligt tyst och tomt här på bloggen nu och framöver så har ni helt rätt. Jag kommer befinna mig mest på annan ort och gärna utomlands mest hela sommaren. Det betyder faktiskt att internet helt lägger ned. Helt. Vi snackar svenska fjällen, där har man ingen täckning. Vi pratar Danmark, där ingen surf är tillåten. Det betyder bloggtystnad. Och mailtystnad.

Och kanske lite skrivet! Låt oss nu hoppas på det. Jag har så många spännande projekt på gång som jag gärna vill bita tänderna i. För att inte tala om en bok som ska ut våren 2014. Låt oss nu skriva!

Trevlig sommar!

Så här ser min skrivarutsikt ut i sommar:

Sonfjället, Härjedalen strand

Single Post Navigation

2 thoughts on “Sommarlov!

  1. Ja, låt oss skriva!

Kommentera

