Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Kontrakt två signerat och klart

Det blir liksom en till bok. Min förläggare tror så pass mycket på mina berättelser att hon gärna vill genom denna resa, denna process, ytterligare en gång till. Det kunde jag ju inte tacka nej till så jag satte en kråka på pappret och log över hela ansiktet.

Inlämning av manus i oktober, release i början av maj 2014. Arbetstiteln blir ”Här och nu”.

Ni hänger väl också med på resan?

Single Post Navigation

15 thoughts on “Kontrakt två signerat och klart

  1. Åh, vad spännande! Lycka till 🙂

  2. Åh vad kul! Det fixar du, lätt!

  3. Åh vad roligt! Jag har precis läst ut Lova och tyckte mycket bra om den! Fin kärlekshistoria och så fick du mig att längta tillbaka till Australien. Hade du aldrig varit där? Det känns så 🙂

  4. Hillevi on said:

    Yey! Du är så cool, grattis!

  5. Heja, heja!

  6. Åh! Vad härligt! Klart vi hänger med. 😀

  7. Pingback: ”Urdrucken champagne är bättre än ingen alls” | Debutantbloggen

  8. Pingback: Gästinlägg: Eva Ludvigsen | Debutantbloggen

Kommentera

