Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Det där med journalister verkar vara min grej…

Igår verkade hela Härjedalen ansamlats runt problemet ”vi måste få tag på Eva”. Själv var jag på möte med telefonen avstängd. Först på dagis kom jag på slå på den igen.

Ni anar inte hur många samtal jag hade markerade som missade? Eller meddelande på FB, hotmailen. Det var nästan så att jag kunde skymta en helikopter hovra i skyn och skallgångskedjor på jakt genom den minimala skogen.

Lokaltidningen i Härjedalen ville intervjua. Ställa en massa frågor och ta bilder. Då måste släkt, vänner och familj dras in i sökandet. Det är bara så. Vilket fall som helst, på lördag blir det återigen en tidningsupplevelse. Denna gång på plats i det vackra Härjedalen med utsikt över Sonfjället.

Och sedan ringde TV4. Om det var för att de också ville intervjua eller höra hur det gick med skallgången är just nu oklart, men det skickades en bok till dem i rena farten.

GetAttachment.aspx
Single Post Navigation

2 thoughts on “Det där med journalister verkar vara min grej…

  1. Men jösses teve också? Snart blir du ju rikskändis!!! :))

Kommentera

