Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Stort tack till alla er som var med runt min boksläppardag

Idag är jag trött. Och omgiven av blommor och champagne. Och en massa glada minnen samt en del fotografier. För att inte tala om en personlig hälsning från Björn Ranelid, som önskar just lilla mig lycka till med boken. Lilla jag och Björn. Det är stort, bara där!

Men störst av allt var det att samla vänner och familj runt Lova. Visa fram en dröm och ett mål. Våga erkänna att jag sitter ju mest och hittar på under min lediga tid. Att kärleksromaner är lite min grej.

Det firade jag igår. Kärleken. Att få göra det man vill och bli stöttat hela vägen in i mål. Annika skrev i sitt tacktal att det behövs en hel by för att en bok ska bli till (typ) och det har hon jädrar i mig rätt i. Ett land, kanske en kontinent, bara för att få ned den breda rumpan på stolen och bestämma sig. Skriva och våga visa. Skriva igen och visa upp igen. Och sedan sända in. Hela tiden med hejarop, konstruktiv kritik och glöd som drivkraft.

Från djupet av mitt hjärta: tack för att just du finns! Det betyder allt för mig, Lova och Chris (och sedan Ingrid och Nate). Utan er fanns inte de. Utan er fanns inte mina ord. Utan er, inget.

Idag, en trött men glad Eva. En stolt ägarinna till Lova. En livrädd författare inväntar de första reaktionerna. Men det klarar vi tillsammans!

SignNärbild

Single Post Navigation

Kommentera

