Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Vilken underbar releasefest, Susanne Boll!

Tack för att jag fick vara en av de inbjudna. Stor ära!

Sitter just nu i det mörkaste av Finland. Uppkrupen på hotellrummet och kan inget annat. För fötterna värker och kroppen är trött. Tror jag det. Efter en sådant mingel.

Lite bilder, hejdlöst stulna:

 

Den magnifika utsikten vid Södra Teatern (som jag hittade till utan att gå vilse EN ENDA gång) samt den vackra författarinnan Susanna Boll med sin bok ”Det enda rätta”.

Manne Fagerlind och Annika Estassy

Nästa gång jag svirar på mig de höga klackarna är det på min egen fest. MIN EGEN FEST! Och då ska jag ha kammat håret också…

Single Post Navigation

4 thoughts on “Vilken underbar releasefest, Susanne Boll!

  1. Vi ses snart – hoppas att du har krupit ut från Finland då när vovven och jag checkar in på hotellet i Uppsala!

  2. Se kul ut.
    Och så undrar jag var det mörkaste av Finland finns? Det har jag ofta undrat nämligen.

Kommentera

