Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Imorgon vankas det skrivarmingel

Jag tokgillar skrivarmingel, arrangerat av Ann Ljungberg. Det har jag gjort sedan första gången jag var där. Tror det var januari 2012. Sedan dess har jag gått troget. Till och med stått på scenen och åbäkat mig.

Imorgon är det Annikas tur att åbäka sig. Och tänk, jag tror hon kommer göra det bra. Lika bra som ”Solviken” är.

Jag kommer sitta i publiken, smutta på ett glas vin och låta mig underhållas i Stockholm imorgon.

Ses vi där?

Single Post Navigation

2 thoughts on “Imorgon vankas det skrivarmingel

  1. Det gör vi!

Kommentera

