Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Bildkavalkad från ”Solviken”

Min kära förlagskollega och debutantbloggaren Annika släppte sig bok ”Solviken” i måndags. Det har ju ingen av er missat, det är jag säker på.

Idag vill jag bara dela med er av några bilder från den fantastiska festen, som bjöd både på bubbel och mingel. Det tog ett par dagar innan jag landat i minnena och insett att, shit, snart är det min tur.

Här, en bildkavalkad, helt utan inbördes ordning (ja, jag är en jätte bredvid Annika) (ja, Annika och AnnaMaria står på en trappa och jag nedanför) och ibland snodda från andra bloggar:

20130506-210547.jpg

Single Post Navigation

2 thoughts on “Bildkavalkad från ”Solviken”

  1. Vadå släppte mig? 😀

Kommentera

