Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Nu blir det teve varje kväll

Jag är trött jämt. Gäspar ideligen. Oavsett hur många timmar jag sovit. Det är rent löjligt.
Så nu har jag bestämt mig. Om jag ändå ska vara trött kan jag väl lika gärna se på teve på kvällarna.
Klockan tio är härmed tidigast jag får gå i säng. Oavsett om kidzen vaknar fem.
Kolla in klockan nu. Har ingen pyjamas på mig. Äter frukt (och choklad) framför ”kärlek över Atlanten” medan huset är tyst.
Kan funka faktiskt. Om inte annat så gott…

Single Post Navigation

Kommentera

