Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Jag börjar bli teve-beroende

Och jag har ingen aning om hur jag ska komma ur det.

Så här ser min måstelista ut:

1. The newsroom (galet bra, jag ser fram emot vårens avsnitt)

2. The arrow (jag vet inte varför. Det blev så när jag var sjukskriven och nu måste jag fortsätta)

3. Hundra procent bonde (ja men hallå! Har ni sett honom, bonderöven? Jag har nog till och med gjort inlägg om honom tidigare.)

4. och så radiosporten på radio varje kväll. Det är så jag nattar mina barn…

Hur hinner man med så många program?

Vad måste ni se på?

Single Post Navigation

6 thoughts on “Jag börjar bli teve-beroende

  1. Vadå? Vad är detta för tv-program och vilken kanal? Bonderöv?

    • Åh! Har du missat honom? Han var förut på torsdagar, svt men är tydligen flyttad till måndagar, fortfarande 20.30. Tyvärr finns han inte på svtplay, varför förstår jag inte. Det betyder dock att jag inte helt hinner följa honom. Men förhoppningen är att jag ska det. För vi gillar honom!

  2. På sistone har jag helt kommit av mig …. men jag såg bonden när han han gjorde ost.
    Kul att du har radiosporten på – då hör du min man (sorry X-man) var o varannan kväll – jag har alltid P4 på, dag som kväll 🙂

    • Alltså, radiosporten, utan den kan man inte sova, så är det bara. Det har ungarna också fattat. Det är något ljuvligt sömnande i ett hockeyreferat eller allsvenskan. Vem är din ex-man? Vad spännande att han är i mitt sovrum varje kväll.

Kommentera

