Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Inte den bästa hotellövernattningen

När man precis har druckit runt en liter av kranvattnet och sedan får ett samtal från receptionen på hotellet att vattnet är otjänligt…

Ja, då vet man att natten ska bli lång. Samtidigt som  man gläder sig till att man har eget badrum.

För att inte gå in på detaljer, det blev inte mycket sovit i natt. I dag väntar ett stort möte och jag förväntas sitta på min nums hela långa dagen. Blir nog bäst att spana in toaletterna och bästa flyktvägen dit innan jag slår mig ned.

Det var den hotellnatten åt skogen. Och hotellfrukosten som knappt slankt ned.

Och imorgon kommer journalisten hem till mig. Måste baka! Får bli klockan fem på morgonen innan jag drar på jobbet.

Ursäkta mig, måste rusa….

Single Post Navigation

2 thoughts on “Inte den bästa hotellövernattningen

  1. Typiskt! Men tänk så här – du är säkert 500 g lättare nu.

Kommentera

