Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Grattis Ebba! Förlagsavtalet i hamn

Första gången jag var på Ann Ljungbergs skrivarmingel träffade jag Skrivarvisioners Ebba. Jag vill minnas att vi satt bredvid varandra och jag minns att jag gillade henne redan från första början.

Vi talade en del om att ge ut, bli publicerade och vikten av att få sin historia berättad. Hon hurrade när jag skrev under mitt kontrakt och hon är en självklar gäst på min släppfest.

Nu är det jag som ska ut och leta klänning till hennes! Hon har fått ett förlagsavtal, skrivit under och låtit bubblet flöda.

Grattis Ebba! Så sjukt roligt och jag ser fram emot att få läsa ditt verk.

Single Post Navigation

Kommentera

