Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Jag är inte alls bitter!!

Men det kan vara så att förlagskollegan har fått en förfrågan från filmbolag. Hennes icke-utgivna bok-som kommer ett par veckor före min.

Det kan vara så att jag är väldigt glad för hennes skull (för det är jag) medan det också kan vara så att jag är lite avundsjuk (för det är jag också).

Samtidigt som jag genast börjar fundera på vem som ska spela Lova och vem som ska spela Chris. Det kunde jag visst tillbringa lite för mycket tid med. Så där att det gick ut över MBA-tid.

Faktum är att jag inte kom fram till någon person. Ser alldeles för sällan på tv eller film för att ens veta vilka som kan vara aktuella. Och sedan begränsa sig till bara svenskar…

Visst, jag inser att vägen från förfrågan till faktiskt beslut är megalång. Men fatta självförtroendet? Fatta insikten?

OMG!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Jag är inte alls bitter!!

  1. Eva, jag gillar dig, vet du det? 🙂
    Och det blir väl ett gäng med refuseringar här också men så länge som det inte blivit tack men nej tack kan vi ju drömma lite.

Kommentera

