Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Vill ni veta vad jag tänker om Lova idag?

Vill ni verkligen det? Va? Är ni riktigt stensäkra på det?

Okej då.

Lova och jag är inte bästisar. Så mycket kan vi säga. Chris och jag är inte kompatibla hur gentleman han än försöker vara. Då har jag inte ens börjat nämna de andra på Undurraga Farm och Koonunga Hill. De uppför sig illa!

Eller är det jag som slinter på tangenterna en anings för mycket? Är det kanske jag som slarvar, hastar och skummar? Så där så att tredje gångens korr fortfarande uppbär fel och brister. Så där att jag bara ”men herre min dag! Ska någon verkligen läsa den här boken och ORKA hela vägen förbi sidan 10? Ska de verkligen lägga tid på min bok? Va?!”

Skulle inte tro det. Sunk-Lova och mupp-Chris. Så det så.

Dags att printa ut och börja om igen….

Single Post Navigation

3 thoughts on “Vill ni veta vad jag tänker om Lova idag?

  1. Janina on said:

    Koonunga Hill? Det är ett av mina favoritviner!

    Och det där tvivlet, det tror jag alla känner lite då och då. Jag hade en kväll när jag bara panikade och fick för mig att min förläggare var helt inkompetent som ville ge ut min asdåliga bok. Som tur var sansade jag mig. Och nu tycker jag att den är rätt bra igen . 😉

    • Är Koonunga Hill ett vin?? Ärligt? Sist jag var i DK upptäckte jag att Undurraga Farm är ett vin… Jag borde göra bättre sökningar på Google Earth än göra vingårdar till fårfarmar…
      Du har säkert rätt, men just nu suger manuset BIG TIME. BIG!

      • Janina on said:

        Ja, helt ärligt. Penfolds Koonunga Hill. Dessutom är det ett väldigt trevligt vin. Rekommenderar det!

Kommentera

