Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Idag blir det hårdkörning

Hemmahäng betyder skåprensning. Men nej, nej. Inte enligt nya uppsatta mål. Fem dagar av sju i veckan ska jag vara småätandefri. Därtill ska ett kapitel till bli klart av ”Vem tror du att du är?” och MBA ska studeras mer ingående. Kanske vaska fram en forskningstes. Jobba ska jag hinna ett par timmar också, men det är ju ren fröjd.

Det är det där med småätandet som kommer vara ett problem. Bäst att tugga tuggummi och dricka mängder med kaffe.

Andra tips?

Single Post Navigation

2 thoughts on “Idag blir det hårdkörning

  1. Drick vatten med citron Eva! Asså, jag vet att det låter sjukt trist, och det är det också, i alla fall ganska, men det funkar. Kallt vatten, rätt mycket pressad citron – ingen mer småätande. Ren magi!

  2. Se där! Det ska jag genast pröva. Har endast hunnit ned halvvägs i påsen så du stoppade mig i rättan tid. Tack!

Kommentera

