Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Föreslå ni, vad ska jag skriva?

Är ju en av de hedervärt utvalda debutanterna i Debutantbloggen. Det har ni väl ändå inte missat? Min dag är torsdag. Den bästa dagen i veckan.

Jag gillar att vara lite i förväg, ute i god tid. Torsdagens inlägg är redan klart. Nojar nu istället lite över andra torsdagar. Det är ju onekligen ett par stycken kvar på detta år.

Så jag tänkte så här: vad vill ni att jag skriver om på debutantbloggen? Vad är det ni funderar på runt mitt skrivande? Hur jag får mina ideér? Hur jag hittar tid i vardagen? Hur jag ser på framtiden? Eller vad?

Kommentera, föreslå och ge mig upplägg. Jag fyller på efterhand.

Tack för er hjälp!

Single Post Navigation

Kommentera

