Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Så här är korr-et just nu

Herre min dag! Detta kommer ta tid! Först var jag ju bara tvungen att ta hand om jobb-saker. Sedan skulle jag skriva ett inlägg till morgondagens blogginlägg. Förlaget ville ha tre rader om varför jag skriver (tja, det vet jag ju inte ens själv. Låter det klyschigt med ”för att jag måste och för att det är så roligt”?). Sedan ska jag leta lokal, lokal och lokal. Bananen ska ju ätas och kaffet drickas. Mycket att göra.

Därefter öppnade jag dokumentet. Gisp!

Jag tror jag blir fast här idag. Och ett par till dagar. Just nu är jag på sidan 12. TOLV! Efter snart tre timmar.

För dåligt. Verkligen för dåligt.

Bäst jag tar lunch.

korr

Single Post Navigation

9 thoughts on “Så här är korr-et just nu

  1. Du har mitt medlidande

  2. Annika Estassy on said:

    Det där röda i kanten – är det dina eller hennes kommentarer?

  3. Annika Estassy on said:

    Härligt! 😀

  4. Åh milde himmel. 😮 du har mitt deltagande med. Och samtidigt avundas jag dig. 😀

    • Jag vet! Mitt i allt slit så förundras jag över just det. Att jag avundas mig själv just nu. Jag ska ge ut en bok. Hur coolt är inte det? Faktiskt så smsade jag min man ungefär vid sida 45 och tårögd förklarade för honom att det var tack vare honom som jag just nu satt här och korrade. Utan honom var det inte möjligt. Han messade direkt tillbaka att det var för bövelen jag som skrivit boken och återgå nu till korret. Det hade han ju också rätt i…

Kommentera

