Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Nu packar jag ihop och går ned på stan

Fick precis besked från Mr Underbar. Hemma är det kaos, sju sorger och arton bedrövelser men jag behöver inte alls komma hem.

Efter hela dagen på min breda bak (som mina kidz envisas med att kalla den) så har jag nu redigerat mig hela vägen fram till sidan 97. Det är ett par sidor kvar, men det ska nog gå att bli färdig i tid.

Så jag gör som Mr Underbar säger. Jag packar ihop och beger mig ned på stan.

Vad då? Han sade ju det. Att inte komma hem…

Single Post Navigation

6 thoughts on “Nu packar jag ihop och går ned på stan

  1. Annika Estassy on said:

    Skönt med ett manus på 99 sidor! 🙂

  2. Ja, vem vill komma hem till något sådant? Låter ju inte så kul. 🙂 hellre en shoppingrunda istället.

  3. Din man förtjänar verkligen sitt namn! Men ni ställer ju upp för varann båda två så det blir väl mr och mrs Underbar antar jag.

Kommentera

