Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Ett AAAAAAA!

Så idag kom resultatet på den ena tentan. Managerial Economics. Jag kan verkligen inte uttala det. Än mindre derivera, som denna kurs påbjöd.

Ändå drog jag till med ett A. Ett A liksom. Passed with distinction. 95 poäng av 100 möjliga.

Jag är ju den borna vuxenstudenten, jag börjar inse det nu. Som vanlig ungdomsstudent var jag inte något att hänga i julgranen, men nu drar jag in det ena betyget efter det andra. Ett A….

Nu väntar jag otåligt (hur annars?) på nästa tentaresultat. Ska erkänna att förväntningarna åkte upp lite efter morgonens nyhet. Även om jag är helt nöjd med ett B. Men AAA? Det är stort!

Single Post Navigation

4 thoughts on “Ett AAAAAAA!

  1. SysterYster on said:

    GRATTIS! Det förtjänar du! Kram

Kommentera

