Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

En svensk Tamara McKinley från Uppsala gör entré

Häromdagen fick jag säljtexten från Frank Förlag. Jag log, jag rodnade och jag såg fram emot att få läsa boken. Den verkar vara en sådan som passar mig!

Kryp upp i soffan under mysfilten och dröm dig bort i den härliga kärleksromanen Lova. En berättelse om en tjej som drar till Australien för att glömma sitt gamla liv. Där möter hon kärleken. Eva Ludvigsen är ett nytt spännande författarskap att hålla ögonen på.

Lova är en härlig feel good-roman om vägen till att finna kärleken. Eva Ludvigsen har en alldeles egen berättarröst. Hon skriver så levande om Undurraga farm, människorna, arbetsgemenskapen och den svindlande vackra naturen. Livet på farmen, skötseln av fåren och att sitta på hästryggen att vi känner oss förflyttade till Australien. Hon debuterar med en underbar kärleksroman om en kvinna som får en andra chans och går sin egen väg. Här vaknar hoppet för den äkta kärleken som envist vägrat att dö.

Single Post Navigation

2 thoughts on “En svensk Tamara McKinley från Uppsala gör entré

  1. Annika Estassy on said:

    En svensk Tamara McKinley minsann … Streck på dig!

Kommentera

