Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Halleluja, jag har lämnat in!

Det krävdes ett kex-paket, en cola, en hel påse gott&blandat och en rätt god sallad innan jag lämnade in. Satte träskorna rätt in i tentavärldens Managerial Economics ytterdörr. Smack och bang och lite paw!

Klar, klar, klar.

Och vet ni (säger hon viskande och en anings hukande): Jag tror jag klarade mig. Jag tror faktiskt det.

Jihuu!!

Och imorgon är det releasefest för debutantbloggaren AnnaMaria. Min alldeles första releasefest.

Jihuu på den med!

Jihuu för att det är fredag också och jag får snart mysa ned mig i soffan hos mina icke-sovande barn och Mr Underbar.

Jihuu!

Single Post Navigation

4 thoughts on “Halleluja, jag har lämnat in!

  1. Annika EstassyAnnika on said:

    Jag är helt övertygad om att duktiga du fixade biffen. Jihuu!

  2. Låter toppenbra och du, bränslet var nog det rätta!

Kommentera

