Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Idag är det min tur att vara debutantbloggare

Torsdagar är en dag jag alltid har gillat. Det är liksom lagom nära fredagen, lagom långt borta från måndagen. Man kan börja fundera på helgaktiviteterna utan att börja stressa över allt man inte hinner med på jobbet. Typ.

Torsdagar liksom. Inget krav på komplicerade och högljudda tacos, inget krav på fest eller söndagssteken. Träna är heller inte helt vikt till endast torsdagar. Det är helt enkelt en dag som är till för mig att göra vad jag vill med.

Från och med tredje januari 2013 och alla torsdagar året ut är jag nu Debutantbloggare. Idag är alltså mitt första inlägg. Den handlar om korrekturläsningen på min kommande bok Lova och en liten kort baksidetext om den.

Ja men! Det är ju inget att tveka på. Klicka lös och läs här.

Single Post Navigation

Kommentera

