Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

En av fem av årets debutantbloggare

Gott nytt år på er alla! Hoppas 2012 slutade i ett brak. Jag hoppas att 2013 blir fantastiskt.

För mig handlar det mycket om en viss bok. Lova har jag hört den ska heta. Utsläpp på grönbete i april. Det ska bli fantastiskt roligt och väldigt konstigt. Konstigt för att andra människor ska bedöma det jag en gång satt hemma på kammaren och skrev. Alla (okej, åtminstone dem som läser boken) kommer ha åsikter, tankar och kommentarer.

Förutom bloggen har jag även blivit utvald att vara en av fem som kommer representera i Debutantbloggen. Faktiskt redan i dag. Gå genast dit och kolla in oss. Läs hela året om den process vi nu är mitt uppe i. Våra tankar, tips och tricks för hur man når sitt mål. Hur man en gång står där med boken i hand och champagnekorkarna ryker i luften.

Torsdagar är min fasta skrivdag. Bara så ni vet. Jag lovar att påminna er…

Single Post Navigation

10 thoughts on “En av fem av årets debutantbloggare

  1. Gratulerar till debutantbloggskapet. Det kommer passa dig perfekt, och ska bli spännande att läsa

  2. Kul! Ser fram emot att följa dig och Annika på Debutantbloggen!

Kommentera

