Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Första vändan av korr-läsning klar

Och det var ingen barnlek. Varken för min rygg, mina ögon eller för Mr Underbar som försökte styra de yra kidzen. Jag hade ingen aning om att det kunde ta så mycket tid och då hade jag ändå inga större ändringar att rätta in. Nu ska alla papper printas ut för att svärfar ska läsa igenom. Sedan väntar ytterligare ett par omgångar framför datorn.

Sjunde januari. Min födelsedag och dagen då manuset ska in till förlaget igen. Kan bli en rolig dag.

Single Post Navigation

Kommentera

