Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

God jul och hoppas tomten hittar fram till er alla

Har varit uppe sedan tre imorse. Visserligen brukar husmödrar skryta trött om hur länge de är uppe inför julen, men jag tror inte det brukar innefatta Sötnosar som kissar ned sig och sedan inte vill somna om. Jag tror heller inte att det brukar betyda att husmödrarna hinner korrekturläsa ytterligare sidor på deras nästkommande bok,

Jag kan ha fel, men jag tror inte det.

Så, jag sitter här i tv-soffan. Morgonrocken är på och jag längtar efter en kopp kaffe så jag kan dö. Väljer dock att sitta kvar och rätta några sidor till. Julen är hektiskt och den där tentan närmar sig med stormsteg så det gäller att vara effektiv.

Även om det betyder klockan fem en julaftonsmorgon. Vem vet, kanske jultomten kommer med en flit-under-lampan-julklapp till mig? Kanske en bok om hur man verkligen skriver…

God jul på er allihopa och ho-ho-ho in i julklapparna!

Single Post Navigation

Kommentera

