Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Vilka fantastiska ord så här innan jul

Min väldigt begåvade förlagskollega (japp, rös igen. Ska det gå över någonsin?) fick höra detta från vår gemensamma förläggare.

Först tänkte jag att jag skulle ta en sväng förbi bitterheten och den illa passande avundsjukan.

Sedan tänkte jag ”vad fan. Hon har ju rätt.”

För att följas av ett brett leende och ett stolt klappande i bröstet. Min förlagskollega liksom. Så väldigt mycket värd det och så väldigt befogade ord.

Du anar inte hur mycket jag gläder mig till att få läsa (det signerade ex’et) Solviken.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Vilka fantastiska ord så här innan jul

  1. Eva, nu blir jag tvungen att gråta lite igen. Lägg av.
    Kram och god jul!
    P.S. Glöm inte att lägga undan en Lova åt mig – signerad, naturligtvis.

Kommentera

