Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Veckans sökord

Tydligen har man lust att sätta upp julgardinerna väldigt mycket snart. Det tolkar jag i alla fall från sökorden där man hamnar på min blogg. Folk söker som galningar med olika varianter på ”att putsa fönster när det regnar”.

Det har jag ju skrivit ett inlägg om. Där jag hyllade min fönsterputsarmaskin. Jag är fortfarande lika frälst så jag hoppas att alla som hittar in till det inlägget köper den maskinen.

Det andra folk söker på är magsjuka. Jag kan också förstå att man hamnar på min blogg för det.

Jag hoppas bara inte de olika sökingångarna har med varandra att göra. Om det har det så skulle jag vänta ett tag med de där julgardinerna.

Single Post Navigation

Kommentera

