Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Jag ska visst publiceras i en antologi

Var med i en novelltävling för jättelänge sedan. Så där länge sedan att jag redan glömt bort vad jag skickat in. Nästan, i alla fall. Jag minns att jag siktade på första priset. En vecka skrivkurs i Spanien. Det hade varit grejer. Vad jag inte minns var att det kunde komma fler priser på detta.

Idag läste jag på hemsidan att jag är en av 30 lyckliga vinnare vars noveller ska publiceras i en antologi, som ska komma ut i december.

Jättekul! Jag har aldrig varit med i en antologi förut.

Förra veckan novell i Allers. Denna vecka en antologi.

Var ska detta sluta?

Single Post Navigation

12 thoughts on “Jag ska visst publiceras i en antologi

  1. Vilket flow! Det är nu det händer! Ketchupeffekten vet du, den är ju klassisk 🙂

  2. Jättegrattis till framgångarna! Bästa sortens belöningar är de man redan glömt att man eftersträvat

  3. Veronica on said:

    Grattis! Ser redan fram emot nästa vecka, då kanske Bonniers ringer? Trevlig helg!

  4. Det vet vi nog hur det slutar … 😉

  5. Grattis! Vad kul!

Kommentera

