Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Tankar på nattbussen hem

Både att få respons på manus två samt sitta i läsgrupp inför tentan nästa lördag är nog liiite mer än vad mitt huvud kan kränga runt just nu.
Jag menar, båda aktiviterna är lika välbehövliga som trevliga, men på samma dag?? Nope, hjärnan brann visst upp av all info, nya tankar och saker som måste utföras med dead line snarast.
Klockan är över elva. Om en timme ligger jag i sängen. Med säkerhet kan jag inte sova av korvstoppningen.
Och klockan 4.35 ringer väckarklockan in en ny dag. Om inte kidzen väcker mig först.
Over and out, god natt!

Single Post Navigation

3 thoughts on “Tankar på nattbussen hem

  1. Pingback: Dagens… « Mellanbarnet

  2. Tack för en trevlig kväll! Nästa gång får vi se till att göra fler än ett tal i timmen… 😉

Kommentera

