Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Man vet att man är på bättringsvägen…

…när det ”bara” tog en timme extra att ta sig upp ur sängen.

…när sängkläderna ligger i tvättmaskinen tillsammans med de tre fleecetröjorna jag svettats igenom i natt

…när jag är nyduschad och påklädd riktiga kläder kl 9

…när jag börjar otåligt titta ut mot världen och fundera på när jag får träffa på verkligen människor. Sådana som jag inte bara behöver säga ”ät mat!”, ”sluta gnälla” och ”kom genast ned från hyllan”.

…när jag funderar på att MBA kunde vara ett ypperligt tillfälle att börja på idag. För att sedan trött lägga undan boken. Men jag tänkte det!

..när jag inser att jag ser alldeles för mycket på tv och funderar på hur det ska gå med avväjningen.

…när jag börjat snegla åt den där lösgodispåsen som står i skafferiet om och utifall att det skulle komma några spöken i helgen. Eller är det nästa? Tja, i så fall är påsen slut då, så mycket kan jag lova.

Som sagt, fortfarande feber, fortfarande gigantiskt ont i halsen men det börjar kännas som om det är en förbättring. Nu gäller det bara att inte rusa iväg för fort så man dänger in sig i träsket igen.

För jag lovar, den halsfluss jag hade i denna omgång är inget jag önskar min värsta fiende. Never ever again!

Single Post Navigation

Kommentera

