Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Den gubben gick inte…

Som om jag trodde jag kunde få ha några roliga möten inplanerade. Som om jag trodde jag har jagat undan febern med sömn och medicin.

Naturligtvis trodde jag fel. Vid tre i dag (lagom till att jag plockat fram reskläder och checkat in) slog febern till. Ja, 40 grader igen. Och jag känner att den inte nöjer sig med det.

Nu är allt inställt. Alla som ska kontaktas har kontaktas. Jag försöker smälta informationen och morgondagen. Hör att barnen är hysteriska ute. Orkar inte ens släpa mig till ugnen för att göra mat. Frågan är vem det är mest synd om, mig eller Mr Underbar. Han med sin ryggskott.

Mat liksom. Herre min dag…

Kan man ge dem lite kakor från skåpet och sedan krypa ned i sängen igen?

Ynk på mig!

Single Post Navigation

4 thoughts on “Den gubben gick inte…

  1. Några kakor är väl aldrig fel. En macka kanske?:)

    • För att inte tala om grannarna som genast kom över, hämtade två av barnen. Gav dem mat och badade dem så jag fick ligga kvar på soffan ich sörja min resa. Underbart med grannar!!!!

  2. Underbart med grannar, absolut! Annars finns ju ocksa McDonalds… Krya pa dig!

Kommentera

