Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Det blidde faktiskt inte köksskåpsrens..

…det blidde en tabell. Och ja, jag jobbar långsamt i Excel så det blidde bara det av rapporten. Dock, nu är den klar så herre min dag vad jag kommer rasa igenom protokollet imorgon! Jag rent faktiskt ser det framför mig. Ska bara ha lite möten först. Och lämna på dagis. Fast inte i den ordningen…

Skåpsrens blev det inte då halsen svullnade upp i dubbel storlek under tiden jag jobbade i Excel. Så till den milda grad att jag inte kan prata nu. Ärligt. Jag skämtar inte om sådana här saker. Rätt så effektiv bantningsmetod. Fast inte så trevlig. Mindre trevlig faktiskt.

Just nu anar jag inte hur jag ska ta mig till Grannlandet om bara ett par dagar. Försöka få kroppen att slå ned feber och nästäppa för att klara en flygresa. Prata någorlunda vettigt och rådigt utan att snor trillar på fel plats och huvudet dunkar ilsket.

Några tips?

Inte? Då går jag och lägger mig! God natt alla och sov så väldigt bra nu!

Single Post Navigation

3 thoughts on “Det blidde faktiskt inte köksskåpsrens..

  1. Veronica on said:

    Tips…tja, ta en kladdkakemorgon 🙂 nej, allt kanske inte löser sig med choklad, hehe. Du gör nog rätt, sömn är bästa medicinen. Krya på dig!

  2. Veronica on said:

    Kladdkakemuffins skulle det stå, och inte morgon.

Kommentera

