Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Sökorden för dagen

Ett stort nöje är alltid att gå igenom vad folk har sökt på för ord för att hitta fram till bloggen. Ibland är det logiskt, som namnet på mig eller bloggen. Ibland är det rätt ologiskt, som barnaga och tv-beroende.

Idag var det väldigt logiskt att personen i fråga hamnade rätt, men jag blir vansinnigt nyfiken på var personen i fråga var ute efter. Sökorden var ”vitaminkusin wordpress jag spelar nyckelharpa”.

Det är ju jag. Det är det ingen tvekan om. Vill även minnas att jag har ett eller två inlägg om min fascination för nyckelharpa och att jag önskade jag kunde ta upp den igen. Nyckelharpan alltså. Få ingå i ett spelmanslag och spela så det vibrerar i hela magen.

Men vem är det som har velat läsa något om det? Kan du inte snälla säga vem du är?

Single Post Navigation

Kommentera

