Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Ja, jag har fattat det nu!

Det tar ofta ett tag innan den tekniska poletten faller ned. Jag vet inte varför det ska vara ett sådant motstånd. Jag vet ju att jag inte är ett tekniskt osnille. Det är nog mera av slaget ”åh, jag orkar inte sätta in mig i en ytterligare ny sak”-motstånd.

Många har tipsat om att bilder nog skulle hotta upp bloggen. Jag håller med samtidigt som jag bara ”åh, orkar!” Tänker att folk ju lägger upp så många bilder att de struntar i de få jag har att bidraga med. Vill ju inte lägga upp mina barn eller omgivningar. Det finns ingen som vill se på mig, så vad finns det då kvar att bildeviga?

Sedan hade jag ett par  minuter på bussen på väg hem från jobbet en dag. Orkade inte läsa MBA. Orkade inte plocka upp min bok. Så jag gjorde som en annan tonåring. Jag fäpplade med mobilen.

Och vupti kom första bilden upp. Ingen kunde blivit mer överraskad än jag. Ärligt talat. Var det så lätt? Varför har jag inte gjort det förut? Varför detta motstånd.

Nu blir det bilder här på bloggen, så sanna mina ord. Ska bara komma på vad för slags bilder folk vill se.

Tips?

Single Post Navigation

2 thoughts on “Ja, jag har fattat det nu!

  1. Veronica on said:

    Tjohej! Kul med bilder på bloggen! Så fin bild på händerna.

Kommentera

