Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Ytterligare en refusering…

…samt förlag som inte svarar. Det börjar ta slut på förlag nu. Och energi. Och självförtroende.

Fast inte på ord.

För tillfället är jag väldigt väldigt glad över att jag har ett till manus i min hand. Visserligen inom samma genre men med allt det jag har lärt mig under skrivandets gång. Alla goda kommentarer från alla härliga människor jag har lärt känna under dessa snart två åren.

Kanske manus 1 helt ska förpassas till byrålådan nu. Kanske ska allt krut endast läggas på manus 2 framöver.

Kanske, kanske…

Någon som har tips på trevligt och responsivt förlag som gillar feel-good genren?

Single Post Navigation

2 thoughts on “Ytterligare en refusering…

  1. Har tyvärr inga tips på förlag, men tappa inte modet. Det är bara att kämpa vidare, om inte annat för du tycker om att skriva. Jag tror på dig! 🙂

Kommentera

