Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Skrivarmingel i oktober

Ann Ljungberg bjuder in till skrivarmingel i Stockholm igen. Hon som gjorde min förstakapitelanalys, ni vet. Nionde oktober är datumet denna gång. Sist var det vansinnigt trevligt och jag hamnade dessutom på bild lite runt om på bloggar här i cyberspace.

Kalendern är redan bokad för detta äventyr. Även om de hade otyget att byta lokal så jag måste åter ut bland tunnelbanor och GPSa mig fram. Söder, hette det visst…

Om jag nu skulle överraska alla och mig själv och hitta fram så ses vi väl där?

Single Post Navigation

5 thoughts on “Skrivarmingel i oktober

  1. Jag ska stå på scen på minglet, är det meningen. Vi ses där!

  2. Nionde oktober…hm…det vore sååå roligt att vara med även om jag nu bor en bit från Stockholm. Får man vara med även om man inte är publicerad författare? Jag drömmer om att bli publicerad, skriver på min första bestseller (!) och tänker mig själv sittandes på bokmässan signerandes böcker!

  3. Det är underbart! Jag har lärt mig att man ska visualisera sin framgång. Sitta och signera sin bok medan köerna snirklar sig långa. Gå med boken under armen medan man strosar runt på bokmässan. Ett bra steg dit är just skrivarmingel. Jag är inte publicerad författare. Vägen är ju sjukt lång dit även fast även jag 🙂 sitter på mina bestsellers. På skrivarminglet får man träffa likasinnade, utbyta tankar och får massor av energi in i skrivandet. Till det får man höra på skribenter som berättar om deras väg fram till signeringsbåset.
    Vore kul om du kom förbi. Alla tåg stannar ju i Stockholm… 🙂

Kommentera

