Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Picknick i Humlegården

Tillsammans med Debutantbloggarna. Väldigt, väldigt trevligt.

Även fast jag var felklädd totalt. Inte matchande. Inte poppigt. Som det också blev påpekat direkt när jag kom. Ja, jag gapade. Tills hon viskade att hon minsann läst min blogg och inlägget om byte av kläder. Då stängde jag munnen igen. Men var fortfarande paff..

Det var så övermycket energi in att prata med andra om skrivande. Både med wannabee´s som jag, som med de debuterande författarna. Hur skriver folk? Hur får de tiden i vardagen? Hur strategiskt lägger de upp planen? Osv, osv. I all oändlighet.

Hade jag inte så dåligt samvete för Mr Underbar ensam med de tre kidzen hade jag suttit där än.

Det där får ju bli ett återkommande händelse. Eller hur?

Single Post Navigation

8 thoughts on “Picknick i Humlegården

  1. Absolut! Mer skrivarmingel åt det skrivande folket, säger jag!

  2. Var jättetrevligt. (Och ja, jag skrattade högt när personen ifråga sa det om dina kläder. Kändes lite oförskämt till en början 😉 )

  3. Vad hade du på dig egentligen? Tänkte nog aldrig på det. 😉

Kommentera

