Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Där fick man ett epitet att leva upp till!

När jag nu skummat igenom en del blogginlägg från gårdagens picknick hittade jag bilder här. Där kan man nästan se vad jag hade för kläder på mig…

Och så skriver hon det så bra. Vi som sitter hemma. De som drömmer när andra säger att det inte går.

Och så det där första.

Framtidens författare…

Nu fick jag ännu mera energi än vad jag fick till livs under själva picknicken.

Tack alla framtida, drömmande, blivande och varande författare för det!

Single Post Navigation

Kommentera

