Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Stäng av det där nätet, för tusan gubbar!

Efter att ha lämnat allt hår bakom mig (gick nog ned en två kilo sådär) sjappade jag snabbt upp till biblioteket. Den stora planen var MANUS! Efter kapitelanalysen från Ann Ljungberg är jag synnerligen mega-peppad att göra klart redigeringen på det manuset och låta det pröva sina vingar så jag kan börja på de Vita Bussarna.

Det är ju bara det… Då måste jag ju passa på att blogga lite… Och så faller det in ett par stycken jobb-mail som jag bara måste svara på. Visst, det kan vänta till i morgon, men det är ju inte lika roligt. Och då har jag säkert glömt bort allt om det.. Eller, kanske inte allt. Men det är i alla fall inte lika roligt att vänta.

Nu har en halvtimme av min dyrbara tid och jag har endast redigerat en (1!) ynka sida. Har en halvtimme kvar av min dyrbara tid innan det är dags för trevlig (utgår jag ifrån) middag på restaurang.

En sida….

Kom igen nu! Pepp på mig själv och stäng av det där nätet!

Single Post Navigation

Kommentera

