Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

En sådan där karta..

..som jag ser på bloggar vill jag också ha.

Jag är jättenyfiken på var alla läsare kommer ifrån. Helst av allt vill jag veta vilka de är, vad de heter och vad de helst vill läsa om. Eller inte läsa om. Hur hittade de hit? Känner de mig eller tänkte de börja göra det?

Hur får man tag på en sådan där karta? Hur får man den på plats och hur får man den att fungera?

Tips mottages tacksamt.

Single Post Navigation

6 thoughts on “En sådan där karta..

  1. Katarina on said:

    Karta? Har jag nog aldrig sett. Var har du sett dem någonstans? Nu blev jag nyfiken.

  2. Klicka på min karta så kan du nog registrera en för din egen blogg där. Sedan tar du kartans adress (du får den av kart-hemsidan) och klipper/klistrar in den som en widget i wordpress. Kan visa irl nån gång…

Kommentera

