Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Hjärta mig!

Jag blir faktiskt rörd. Jag ber om hjälp och jag hörsammas. Folk delar min länk på deras Facebook-sidor och det bloggas om det.

I morse hittade jag detta.

Det var nästan så jag själv hade lust att läsa den där boken om cancer. För att inte tala om de vita bussarna. Det låter ju jättespännande.

Det är långt upp till första platsen, men inte längre än vad ni läsare är här på bloggen. För att inte tala om alla telefoner, iPads, web-läsare osv ni har i ert hem och på jobb.

Snälla, snälla, snälla. Jag ber er på mina bara knän.

Hjärta mig här och sänd oskulden till bokmässan!

Tack!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Hjärta mig!

  1. Elementärt, min käre Watson! Vad gör man inte för att du ska få tummen ur och skriva klart om de vita bussarna och den danska motståndsrörelsen?! Du har ett par läsare som väntar på dig.

    • Haha! Jag tänkte faktiskt precis igår att just vita bussarna är ett projekt som bara måste avslutas. Det blir alltid så när jag har varit ett tag i vårt kära Grannland. Du har rätt, det är en historia som måste berättas. Dags att börja researcha än mera! Tack för pepp!

Kommentera

