Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

OS har börjat!

Det kan väl knappast något ha missat? Skulle vara Mr Underbar då. Han brukar ha dålig koll på allt som har med minsta slags sport att göra.

I alla fall. Jag gillar det. Och gillar att OS är placerat i Europa så det blir vettiga tider.

Problemet är ju det där med tid att titta… Meen, vad hade jag gjort utan min telefon? Idag såg jag fotbollen med ena ögat samtidigt som jag sneglade på barnen med andra. Handbollen fick jag se i bilen på väg hem från stugan.

Det blir visserligen bara korta glimtar, men glimtar är mer än vad jag vågade hoppas på!

Så, kom an OS. Telefonen är fulladdad!

Single Post Navigation

Kommentera

