Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Se, det vill jag göra!

För ett tag sedan skrev jag ett inlägg om vad jag ville vara med om när jag nu en dag blir publicerad. Och vad jag inte ville göra.

Har funderat lite vidare på det där. Jag tror jag kan sammanfatta mig så här:

Vill vara med på:

Allsång på Skansen (väldigt gärna! Kan Ranelid, kan jag!)

Melodifestivalen (vet inte hur det ska gå till, men det måste ju fungera bara man är ett namn)

Så mycket bättre (samma som ovan)

Så kan det låta (samma som ovan)

Vill inte vara med på:

Robinson

Big Brother

Paradise Hotel

Let´s Dance

Alla slags lekprogram där man ska göra bort sig

Sommarpratare (får ångest bara jag tänker på det. Om man inte får läsa ur sitt manus, vad ska man då prata om? Vad pratar folk med varandra om?)

Jag inser med andra ord att det var visst sångare jag skulle vara. Det var ju trist. Samtidigt så inser jag bittert att de saker jag inte vill vara med om (spec Big Brother och Paradise Hotel) är just sådan saker som skulle kunna leda till ett accepterat manus….

Sura värld…

Single Post Navigation

Kommentera

