Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Chris och Lova ska skilja sig!

Det är sant!

Vaknade här om natten och såg det framför mig. Rusade ned i källaren och skrev ned hela synopsisen. Det blev flera A4-papper, handskrivna. Vid tre kom Mr Underbar ned och undrade vad jag höll på med. ”Stör mig inte, jag är mitt i en skilsmässa”.

Det är klart det inte fungerade mellan de unga tu. Med det förflutna de gick och bar på. Minsta lilla problem och hon drar. Minsta lilla darr på manschetten och han hittar sig en ny.

Nu ska bara ett förlag fatta hur briljant Manus 1 är så denna uppföljare får komma ut. Vad blir det då? Manus 5 måste vi vara uppe på nu.

Kom igen nu, förlagen!

Single Post Navigation

Kommentera

